دكتر ديويد شفيلد از دانشگاه استافوردشاير دريافته است تعداد افرادى كه به گوشى موبايلشان معتاد شدهاند رو به افزايش است و اين مساله استرس و مشكلات بيشترى را در زندگى آنها ايجاد كرده است.
به گزارش شورت نيوز، دكتر شفيلد در مطالعهاى ديگر دريافته بود افرادى كه ديگر از تلفن همراهشان استفاده نمیكردند، فشار خون پايينترين داشتند.
وى خطاب به انجمن روانشناسى انگليس گفته است: تلفنهاى همراه بر همه جنبههاى زندگى اجتماعى ما تاثير میگذارند.
براساس اين يافتهها تعداد زيادى از افراد از اين گوشیها استفاده میكنند و زندگى خود را تحت تاثير آن قرار میدهند.