داستان موفقیت شما چیست؟
     
 

این بخش در اختیار کسانی است که در گذشته دچار افسردگی یا اضطراب بوده و توانسته‌اند به شیوه‌های درمانی مختلف بر این مشکل خود غلبه کنند و مایلند تجربیات خود در این مورد را با دیگر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک گذارند. هدف از راه‌اندازی این بخش، ایجاد انگیزه مثبت در مبتلایان به افسردگی و اضطراب برای مقابله و فائق آمدن بر مشکلات روانی خود است.
داستان‌های خود را (با نام واقعی یا مستعار) حداکثر در 500 کلمه برای ما ارسال کنید.
در صورتی که تمايل داريد ديگران با شما در ارتباط باشند، نشانی پست‌الکترونيک (email) خود را نيز درج نماييد.

 
   
   
   
     
   
 
 
      داستان‌هایی که تا کنون به دست ما رسیده به قرار زیر است:

     تعداد داستان‌های موجود : 38
صفحه 4 از 4
   
 
26/01/1386
: تاریخ   نگار : فرستنده  
 
 
  با سلام،
من زنى ٣٤ ساله هستم. در سن ٢١ سالگی، در شور جوانی، ازدواج كردم. با تمام وجود به شوهرم محبت می‌كردم و با تمام سختی‌ها و كمبودهاى زندگى ساختم. يكسال بعد از ازدواج صاحب پسرى شديم و هر دو قانع بوديم و سعى می‌كرديم كمبودها را جبران نماييم و... (ادامه)
متن داستان:  
       
.
 
06/01/1386
: تاریخ   سیما : فرستنده  
 
 
  با سلام و عرض تبریک سال نو

من زنی هستم 34 ساله و کارمند و دارای یک فرزند دختر. به علت مشکلات روحی و روانی و مادی که برایم پیش آمده بود، مدام پاهام و دستام بشدت بی‌حس می‌شد به‌طوری‌که وقتی صبح از خواب بیدار می‌شدم تا یک ساعت نمی‌توانستم از رخ... (ادامه)
متن داستان:  
       
.
 
19/12/1385
: تاریخ   سمیرا : فرستنده  
 
 
  با سلام. 32 سال دارم و دارای مدرک لیسانس و بعد از بچه‌دار شدن مجبور شدم در خانه بمانم و از فرزندم نگهداری کنم و از اجتماع دور بمانم و این موضوع 3 سال طول کشید که در طی این مدت روز به روز افسرده‌تر و عصبی‌تر می‌شدم و با اینکه وضعیت مالی همسرم مناسب ن... (ادامه) متن داستان:  
       
.
 
07/12/1385
: تاریخ   محمد ع. : فرستنده  
 
 
  سلام

من يک ورزشکار حرفه‌اى در رشته تيراندازى و قهرمان کشور هستم و به‌دلايل متعدد به بيمارى افسردگى مبتلا و تحت درمان قرار گرفتم. نکته قابل توجه، آشنايى با سايت شما و يادگيرى راه‌هاى مقابله با اين بيمارى و سپس مقابله با استرس و اضطراب ناشى ا... (ادامه)
متن داستان:  
       
.
 
07/11/1385
: تاریخ   نرگس : فرستنده  
 
 
  درود بر شما عزیزان
می‌دونيد موفقیت بستگی به طرز برداشت ما از آن دارد. من به دلیل مشکلات روحی قبلی و عدم موفقیت همیشه احساس عدم موفقيت می‌کردم الان هم موفق نیستم ولی با کمک مطالب این سایت طرز فکرم بهتر شده. خصوصا داستانی که در مورد گذاشتن لیوان به... (ادامه)
متن داستان:  
       
.
 
19/09/1385
: تاریخ   اگر بخواهی می‌توانی : فرستنده  
 
 
  ضمن عرض سلام و با تشکر از زحمات شما حدودا 2 سال پیش برای اضطراب جزئی و تپش قلب به یک پزشک قلب مراجعه کردم. با داروهای ایشان اضطراب من شدید شد به طوری که دچار اضطراب حاد شدم. بعد از مسائل مختلفی که برایم به‌وجود آمد توسط یکی از اقوام که پزشک عمومی بود... (ادامه) متن داستان:  
       
.
 
10/09/1385
: تاریخ   هيوا : فرستنده  
 
 
  با سلام خدمت دست‌اندركاران سايت خوب روان‌يار

از اينكه سايت موفق و مفيدى در زمينه بيماری‌هاى روانى و ارائه آزمون‌هاى متنوع روان‌پزشكى فعال نموده‌ايد جاى بسى تقدير و تشكر دارد. و اما با توجه به فراخوان سايت، در زمينه نوشتن داستان از وضعيت رو... (ادامه)
متن داستان:  
       
.
 
06/09/1385
: تاریخ   فرهاد : فرستنده  
 
 
  به نام خدا
من فرهاد هستم يك پسر ١٧ ساله كه دوران سختى را پشت سر گذاشته‌ام.
در دوره راهنمايى رتبه اول بودم اما همين كه پايم به دوره دبيرستان گذاشته شد اوضاع عوض شد. چند روزى كه از مدرسه گذشت احساس عجيبى داشت در من شكل می‌گرفت، داشتم نسبت به م... (ادامه)
متن داستان:  
       
.
1 2 3 4
قبلی
   
 
 
 
© Copyright 2009 Ravanyar Clinic. All Rights Reserved.