داستان موفقیت شما چیست؟
     
 

این بخش در اختیار کسانی است که در گذشته دچار افسردگی یا اضطراب بوده و توانسته‌اند به شیوه‌های درمانی مختلف بر این مشکل خود غلبه کنند و مایلند تجربیات خود در این مورد را با دیگر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک گذارند. هدف از راه‌اندازی این بخش، ایجاد انگیزه مثبت در مبتلایان به افسردگی و اضطراب برای مقابله و فائق آمدن بر مشکلات روانی خود است.
داستان‌های خود را (با نام واقعی یا مستعار) حداکثر در 500 کلمه برای ما ارسال کنید.
در صورتی که تمايل داريد ديگران با شما در ارتباط باشند، نشانی پست‌الکترونيک (email) خود را نيز درج نماييد.

 
   
   
   
     
   
 
 
      داستان‌هایی که تا کنون به دست ما رسیده به قرار زیر است:

     تعداد داستان‌های موجود : 38
صفحه 1 از 4
   
 
16/01/1388
: تاریخ   امین : فرستنده  
 
 
  من همان امین 29 ساله هستم که الان 30 سالم شده و با تلاشها و رهنمودهای سایت روانیار و به کار بستن دستور العملهای دکتر هولاکویی و دکتر فرنودی توانسته ام یک زندگی شیرین و گرم و صمیمی را در کنار همسر مهربان و خون گرمم سپری کنم . کلید موفقیت در دست خودمان... (ادامه) متن داستان:  
       
.
 
09/01/1388
: تاریخ   doste ashna : فرستنده  
 
 
  salam man arash hastam 35 sale, nemidonam tarke eteiad movafagheiat hast ya na chon khode eteiad bozorgtarin eshtebahe har farde ama behar hal gozashtan az yek eshtebahe bozorg hatman movafagheiaty bozorge , man 5 sale tark kardam va behtare begam kh... (ادامه) متن داستان:  
       
.
 
28/12/1387
: تاریخ   موفقیت قطعی است/تلاش : فرستنده  
 
 
  من دانشجو هستم !
مهم نیست که چه کار میکنید مهم اینست که در آن کاری که انجام می دهید سرسخت و کوشا باشید،در آن کاری که انجام میدهید به نهایت و قله برسید و زیبایی جهانمان را از بالای قله تماشا کنید نه از روی زمین!
اگر این کار را< درست >انجام ده... (ادامه)
متن داستان:  
       
.
 
16/11/1387
: تاریخ   آرش : فرستنده  
 
 
  آرش هستم و 30 سال سن دارم. استاد دانشگاه هستم و دکتری مدیریت دارم. داستان من داستان عجیبیه. همیشه تو کارهام بخدا توکل داشتم و ازش کمک خواستم ولی چند مدت پیش با تمام وجودم درک کردم که موفقیت تو زندگی انسانها دست خود اونهاست منظورم فقط تلاش و پشتکار نی... (ادامه) متن داستان:  
       
.
 
07/11/1387
: تاریخ   حسن : فرستنده  
 
 
  من تقريبا دو سال پيش به وسواس شستشو مبتلا شدم. وسواس در من خيلی پيشرفت كرد و به انواع خاصی از وسواس و اضطراب دچار شدم. تا اين كه به روان‌شناس مراجعه كرده و دارو درمانی را شروع كردم (البته مدتی نيز در گروه درمانی شركت داشتم ) خلاصه توانستم با رعايت دس... (ادامه) متن داستان:  
       
.
 
02/11/1387
: تاریخ   نيلوفر : فرستنده  
 
 
  من مبتلا به افسردگی دو قطبی و اضطراب شديد هستم. راستش از كودكی زياد دچار غم و اندوه بودم. دليلش شايد ارث ژنتيكی اين اختلال، والدين افسرده يا زندگی پر تنش و پر مجادله والدينم بود. البته من در سنين كودكی نمی‌توانستم متوجه شوم كه اين احساسات طبيعی نيست ... (ادامه) متن داستان:  
       
.
 
26/10/1387
: تاریخ   دانشجوی موفق : فرستنده  
 
 
  من الان دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران هستم چند بار در زندگیم شدیدا دچار افسردگی شدید شده‌ام که یک بار زمانی بود که کنکور کارشناسی داشتم و به دلیل اینکه خودم را باور نداشتم شدیدا دچار اضطراب شدم و بعد افسردگی به سراغم آمد اما با توکل به خدا و... (ادامه) متن داستان:  
       
.
 
14/10/1387
: تاریخ   محمد : فرستنده  
 
 
  سلام به همه دوستان
همه ما آدمهای موفق و شادابی هستيم البته اگر بخواهيم ... به نظر من هميشه يه راه ميانبری برای موفقيت وجود داره مهم اين هستش كه يادبگيرم و هر روز به دانش خودمون اضافه كنيم.
متن داستان:  
       
.
 
18/09/1387
: تاریخ   sadatmand : فرستنده  
 
 
  سلام من فردی چهل ساله هستم تا ماه رمضان امسال زیاد اهل نماز خواندن و مسائل شرعی نبودم و متاسفانه باید بگویم خیلی هم بد چشم و شهوتی بودم ولیکن در شبهای قدر امسال کمی شب زنده داری کردم و در ماه رمضان روزه گرفتم و نماز را با خلوص نیت خواندم (الان هم می‌... (ادامه) متن داستان:  
       
.
 
12/08/1387
: تاریخ   01387 : فرستنده  
 
 
  داستانها همیشه عاقبت خوشی الزاما ندارند. داستان یک شکست گاهی اوقات بسیار پر بارتر از موفقیت است. یک انسان صرفنظر از جنسیت و سن و مکان و زمان برای مدتی طولانی به مواد مخدر اعتیاد داشت. تمام توجه و ارزو و خواسته‌های او ترک مواد بود که برایش ناممکن می‌ن... (ادامه) متن داستان:  
       
.
بعدی
1 2 3 4
   
 
 
 
© Copyright 2009 Ravanyar Clinic. All Rights Reserved.